Кошик
613 відгуків
+380 (67) 318-75-55
+380 (66) 260-75-55
Харків, Україна
Интернет-магазин автомобильных товаров
Кошик

Новини MAHLE

Новини MAHLE
Technical Messenger зо дня в день автомайстерні і водії стикаються з необхідністю капітального ремонту двигуна. Причина найчастіше криється в установленому масляному фільтрі, який практично не виконує своєї функції, тому що у нього немає однієї маленької, але дуже важливої деталі. ШПЛІНТ MAHLE: БАГАТОЦІЛЬОВА ДЕТАЛЬ МАСЛЯНОГО ФІЛЬТРА На кінцевій диску фільтра розташований чорний пластмасовий штирь з ущільнювальним кільцем, відомий фахівцям як шплінт MAHLE. У зібраному стані шплінт без зазорів заповнює і таким чином ущільнює передбачене для нього отвір у корпусі фільтра. ЧИСТА РОБОТА: АВТОМАТИЧНИЙ ЗЛИВ МАСЛА При відкручування кришки під час заміни фільтра шплінт виймають з отвору, через який залишився в корпусі масло потім стікає в картер. Малюнок 1: Продуманий до дрібниць: запатентований шплінт змінного елементу масляного фільтра MAHLE, оснащений ущільнювальним кільцем. Повний злив масла відіграє важливу роль: ƒ Злив запобігає розбризкуванню залишків масла з корпусу при установці нового фільтра. ƒ Злив дозволяє виконати повну заміну відпрацьованого масла новим. Новий оригінальний фільтр також укомплектований шплінтом разом з прокладкою. Тому при монтажі це зливний отвір буде знову закрито, а при роботі двигуна все моторне масло прокачується через фільтрувальний папір і очищається — так, як це і належить. НАДІЙНИЙ МОНТАЖ ЗАВДЯКИ НАПРЯМНОГО КАНАЛУ В дно корпуса фільтра врізана спіральна доріжка, що нагадує дитячу іграшку — лабіринт з кулькою. При укрученні шплінт переміщається по ній, щоб надійно зайняти своє місце в дренажному отворі. Малюнок 2: Витончений і запатентований: шплінт на спіральній доріжці, просувається до дренажного отвору в корпусе.www.mahle-aftermarket.com сторінка 2 Technical Messenger ІМІТАЦІЇ ОРИГІНАЛУ ЧРЕВАТІ ВАЖКИМИ НАСЛІДКАМИ Щоб не порушити патентні права компанії MAHLE, що конкурують на ринку підприємства скопіювали патрон фільтра, але при цьому на кінцевій диску встановили додатково великий штир, що нагадує по своїй формі ножа. Такий штир може стати руйнівною зброєю, оскільки при закручуванні кришки він може застрягти в корпусі. Внаслідок цього патрон не зможе обертатися. Наслідки фатальні: шплінт не зможе просуватися по доріжці, механік залишиться без направляючої і повинен знайти точне положення отвори для шплінта, а це справа нелегка. Ще одна проблема: гострий пластмасовий штирь може створити загрозу для розташованого в корпусі перепускного клапана, зашкодити і навіть вивести його з ладу. Це означає, що перепускний клапан, який ненадовго відкривається тільки в певних ситуаціях, постійно відкритий і стане безперервно (і непомітно!) пропускати нефільтроване масло в двигун. Це неминуче призведе до повного виходу двигуна з ладу! УВАГА: ПРОБЛЕМИ З ТИСКОМ МАСЛА Іноді шплінт не повністю закриває отвір для зливу масла. У цьому випадку виникають помітні проблеми з тиском масла. Для уважних працівників автомайстерні такі симптоми вкажуть на помилку при монтажі фільтра і допоможуть запобігти пошкодженню двигуна. Малюнок 3: Імітація оригінального фільтра не порушує патент MAHLE, але може вивести з ладу перепускний клапан
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner